REGULAMIN HOTELU
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego.
Śniadanie serwowane jest w restauracji w godzinach od 07.00 do 11.00.
- Goście, którzy mają zamiar przedłużyć swój pobyt w hotelu uprzejmie proszeni są o zgłoszenie tego faktu w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Rezerwacje są przedłużane w zależności od dostępności pokoi.
- W przypadku niepowiadomienia pracowników recepcji o zamiarze przedłużenia pobytu Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej pomiędzy godziną 22:00 i 7:00.
- Osoby odwiedzające Gości hotelowych po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w recepcji na podstawie dowodu tożsamości.
- Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach od 7:00 do 22:00. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby rozmowy były łączone również w innych godzinach, prosimy pozostawienie informacji w recepcji.
- Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-15:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszanie na drzwiach tabliczki z napisem „Proszę nie przeszkadzać”.
- Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie, znajdującym się w pokoju lub w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem, Hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.
- Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienie lub usługę.
- Wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu Gości powinny zostać niezwłocznie zgłoszone pracownikom recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność za powstałe z jego winy (lub z winy osób go odwiedzających) szkody i uszkodzenia elementów wyposażenia hotelu.
- Przedmioty pozostawione w pokoju hotelowym po wyjeździe Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa – na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowuje pozostawione rzeczy przez okres roku.
- Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia hotelu, a mogących stanowić źródło zagrożenia pożarem.
- Palenie tytoniu jest niedozwolone na terenie całego hotelu. Opłata za palenie tytoniu w obiekcie wynosi 400 PLN
- Opuszczając każdorazowo pokój należy upewnić się czy drzwi zostały prawidłowo zamknięte i pozostawić klucz w recepcji. Opłata za zgubiony klucz wynosi 300 PLN
- Hotel zastrzega sobie możliwość pobrania opłaty miejscowej w kwocie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
Pełen regulamin hotelu dostępny jest w każdej chwili na stronie internetowej hotelu oraz w recepcji hotelowej.